به مناسبت هفته سلامت در مراسمی " زنگ سلامت "با حضور مسئولان محلی و اولیا ومربیان بصورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت مریم (س) نواخته شد .
کد خبر: ۴۱۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک عثمان ویسی، اظهار داشت: در هفته سلامت با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان روانسر برنامه های مختلفی برای دانش آموزان و اولیاء ومربیان برگزار می شود .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر با تبریک آغاز هفته سلامت گفت : آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با اصول سلامتی و مراقبت از خود و نیز توجه تغذیه سالم از اهداف برگزاری " زنگ " سلامت در مدارس است .

حسین ویسمرادی (فرماندار شهرستان روانسر ) نیزدر ادامه ی با تبریک هفته سلامت گفت : لازمه توسعه و پیشرفت هر کشوری توجه به سلامت افراد جامعه است .


ویسمرادی اجرای برنامه های ویژه در مدارس برای دانش آموزان مناسب ارزیابی کرد و افزود : دانش آموزان با فراگیری پیام های تربیتی وبهداشتی مبلغان بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ سلامت در بین خانواده هستند .

دکتر نوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر نیز گفت : یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده که امسال شعار این هفته ' زندگی سالم، با نشاط و امید' است.

در ادامه این مراسم پس از اجرای برنامه های فرهنگی وهنری از 3 نفر از مربیان مراقب سلامت مدارس شهرستان روانسر با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار