عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت: پیگیر آخرین وضعیت زمین اهدای به آموزش وپرورش در محله صالح آباد ،معاوضه زمین دبستان توحید گل سفید با مکانی دیگر با هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش هستیم.
کد خبر: ۴۱۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 24 April 2017
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در هفته گرامیداشت مقام معلم ضمن برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی در این شهرستان از 11معلم نمونه تجلیل خواهد شد.

ویسی با اشاره به آئین نامه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و لزوم برنامه ریزی مناسب برای اجرای مفاد آئین نامه مذکور افزود : بیش از 540دانش آموز دختر و پسر پایه نهم متوسطه درفرایند انتخاب رشته و هدایت تحصیلی شرکت می کنند .

وی ادامه داد ، دانش آموزان بر اساس توانایی ها، استعداد ، هوش ، رغبت و تجربه ونیز موثر بودن نمرات همه درس ها در انتخاب رشته مورد سنجش برای ورود به رشته های مختلف تحصیلی ارزیابی می شوند.

ویسی به لزوم اطلاع رسانی نحوه هدایت تحصیلی به اولیا دانش آموزان نیز اشاره کرد وافزود:  کارگاههای آموزشی و توجیهی برای اولیا دانش آموزان پایه نهم در تمامی مدارس متوسطه اول این شهرستان برگزار می شود .

ویسی گفت : مدارس متوسطه اول از دوم تا 10اردیبهشت ماه 96 نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی و توجیهی برای اولیا اقدام می کنند .

وی ادامه داد ، مدیران و مشاوران مدارس تا 20اردیبهشت 96 مهلت دارند تا آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان را برگزار کنند.

مدیر آموزش وپرورش با اشاره به فعالیت 23 دبیرستان متوسطه اول در شهرستان روانسر گفت : بیش از 540دانش آموز دختر و پسر پایه نهم متوسطه درفرایند انتخاب رشته و هدایت تحصیلی شرکت می کنند .

ویسی به جزئیات هدایت تحصیلی دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت : برای هدایت تحصیلی در مجموع 100 امتیاز در نظر گرفته شده که 35 نمره آن مربوط به آزمون عملکرد تحصیلی دانش آموزان در پایه های هفتم ، هشتم و نهم متوسطه اول است نظرات دانش آموزان، اولیاء ، معلمان ،مشاور و مدیرمدرسه نیز 65 نمره است.

 وی در ادامه گفت : انتخاب رشته در پایه نهم درسه شاخه ؛ نظری ،کاردانش و فنی و حرفه ای انجام می شود و دانش آموزان براساس شاخه ای که انتخاب کرده اند رشته مورد نظر را انتخاب و ادامه تحصیل می دهند .
 
ویسی تصریح کرد: در گرامی داشت هفته سلامت ، انتخاب پایگاه سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به مدرسه، اجرای شایسته هفته معرفی مشاغل ، هماهنگی با بنیاد برکت جهت ساخت مدرسه در شهرستان را دستور کار خود قرار داده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار