فرماندار کرمانشاه گفت:کارگران قشری زحمتکش ،تلاشگر وموثر در اقتصاد جامعه اند که در واقع گردانندگان چرخه صنعت کشور هستند.
کد خبر: ۴۱۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،فضل‌الله رنجبر در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه افزود:کارگران مایه افتخار جامعه هستند وامام(ره) دست تک تک این قشر زحمتکش بوسید .

وی خاطرنشان کرد: معلم نور جامعه است و پیشگامان پیشرفت و توسعه در هر کشورهستند، این قشر می تواند  سرنو شت جامعه را نجات ویا به اعتلا برساند و امروز برای اینکه ما بتوانیم جامعه‌ای عاری از خشونت و دارای توسعه همه جانبه و پایدار  داشته باشیم نیاز به معلمان فهیم و آگاه داریم.

رنجبر تصریح کرد: معلمان  دارای عزت نفس بالایی هستند ودر واقع شریفترین قشر در جامعه بوده که برای اعتلای جامعه و نظام تلاش میکنند و همواره با دانش آموزان  در تمام ماموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام بودند سنگرهای دفاع مقدس ما مملو از قشر فرهنگی و معلمان بود.

فرماندار کرمانشاه ابراز داشت:اگر  ما بخواهیم جامعه را بسازیم باید رجوع کنیم به آثار  شهید بزرگوارمطهری ، وامروز در توان ما نیست در راستای رفع مشکلات اقتصادی معلمان کاری کنیم ولی دولت تدلیر و امید مصمم است و تلاش میکند تا اقداماتی را انجام دهد در همین راستا برای رفع برخی از مشکلات معلمان طرح رتبه بندی اقدامی هرچند کوچک اما موثر در پاسخ به برخی از مطالبات فرهنگیان است.

وی اظهار داشت: ما به لحاظ اقتصادی کاری نمی توانیم انجام دهیم ولی در شر رجهت بالا بردن ارج و منزلت معلمان، می توانیم کاری انجام دهیم لذادر آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم  می توان با  نصب بنر یا ارسال پیامک تبریک ازطریق تمام سایت ها و کانال های ادارات در ۱۲ اردیبهشت و  روز کارگر  به درون جامعه گوشه کوچیکی از زحمات این دوقشر را ارج نهاد.

رنجبرتاکید کرد:برای اصلاح جامعه باید نگاهمان به معلمان و مدارس باشد ،و باید به مدارس حاشیه توجه بیشتری شود تا آسیب های اجتماعی در آنجا کمرنگ تر شود و برای اینکه نگذاریم چنین مشکلاتی پیش بیاید حتما باید به ارج و منزلت و جایگاه  معلمان توجه کنیم.

فرماندار کرمانشاه در پایان خواستار سرکشی وارج نهادن به مقام این قشر مقدس در هفته گرامیداشت معلم توسط مدیران دستگاههای دولتی استان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار