رئيس پليس آگاهي استان از كشف محموله سيگار قاچاق به ارزش يك ميليارد و 700 ميليون ريال و دستگيري يك متهم در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 24 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو نسبت به خريد يک محموله سيگار از اکراد عراقي اقدام کرده و قصد انتقال آن به استان هاي مركزي كشور را دارند، پس از بررسي و صحت و سقم خبر، موضوع در دستور کار كاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودروی حامل کالاي قاچاق مشخص و تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق اين پليس به موقعيت ورودي غربي كرمانشاه اعزام شد و منطقه به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت، لذا پس از رؤیت يك دستگاه پژو 405 حامل کالاي قاچاق که قبلاً با اقدامات تعقيب و مراقبتي شناسايي شده بود، با بر پايي ایستگاه ايست و بازرسي خودرو متوقف و راننده نیز دستگير شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به همراه متهم به پليس آگاهي منتقل و پس از بازرسي از خودرو حدود 60 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد و 700 ميليون ريال کشف شد، همچنین در اين راستا پرونده اي تشکيل و در حال رسيدگي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار