رئیس اتحادیه صنفی قصابان کرمانشاه گفت: متاسفانه ضعف مسئولان دولت، ما را به بی‌راهه برده و استان کرمانشاه که مرکز بهترین گوشت کشور است امروز گران‌ترین گوشت را دارد.
کد خبر: ۴۱۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 24 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حسن آمویی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اصناف و مسئولان در کنار یکدیگر به تقویت اقتصاد کشور کمک کنند اما مسئولان دولتی پشت اصناف را خالی کردند و در تصمیم گیری ها از تجربیات اصناف استفاده نکردند.

آمویی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خط مشی و مسیر اقتصاد مقاومتی را ترسیم نمودند، اظهار کرد: متاسفانه ضعف مسئولان دولت، ما را به بی‌راهه برده و استان کرمانشاه که مرکز بهترین گوشت کشور است امروز گران‌ترین گوشت را دارد.

 رئیس اتحادیه صنفی قصابان کرمانشاه با اشاره به اینکه در صنف قصابان مشکلات زیادی ایجاد شده، گفت: بعضی از مسئولان برای حفظ موقعیت خود، بدون اینکه ببینید اصلاً مازاد گوشت داریم یا نه، بهترین دام‌های ما را صادر کردند و شب عید مردم در تنگنا قرار گرفتند.

 آمویی با اشاره به اینکه مشکلات صنف قصابان مکرر به اطلاع مسئولان دولت رسیده، گفت: مسئولان میادین دام را به امان خدا رها کردند و با وجود اینکه در منطقه‌ای پراستعداد به سر می‌بریم اما مردم ‌تاوان ندانم کاری مدیران را با گرانی و فشار اقتصادی می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه تصمیمات غلط دولت در سیاست‌گذاری مراکز عرضه دام و کشتارگاه ها مشکلاتی را ایجاد کرده، گفت: کشتارگاه های ما در ۵۰ کیلومتری شهرها بدون نظارت درستی رها شدند در صورتیکه باید حضور میدانی بر کنترل و نظارت بر قیمت خرید و فروش گوشت انجام شود.

رئیس اتحادیه صنفی قصابان کرمانشاه افزود: بعد از برجام نیز هیچ تغییری نداشتیم رکود بازار بدتر شد گوشت از چهار ماه پیش حداقل کیلویی ۶۰۰۰ تومان گران‌تر شده است.

وی افزود: گوشت قوت روزانه مردم است و مردم  ناچار هستند که بخرند و مصرف کنند در سال‌های اخیر همه کسبه بویژه صنف ما کسب و کاری نداشتند تورم و گرانی در گوشت طی سال گذشته قدرت خرید مردم و فروش و درآمد ما را گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار