مدیر بخش ساختمان راه آهن کرمانشاه با اشاره به بدهی میلیاردی به اداره ی آب و فاضلاب، گفت: ما در هر شرایطی در خرداد ماه سال جاری پروژه ی راه آهن کرمانشاه را تمام می کنیم ، اما نمی توانیم بگوییم چه روزی در خرداد ماه این پروژه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 25 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، غلامرضا رضایی در حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمانشاه، اظهارداشت: زیر سازی پروژه ی راه آهن تا بیستم فروردین ماه تمام می شود، که تا روز گذشته یک هزارو ۳۵۰ کیلومتر از آن ریل گذاری شده است، که یک هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان از مسیر ملایر به کرمانشاه هزینه شده که ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای ادامه ی این پروژه لازم است.

وی گفت: آخرین راندمان در عملیات اجرایی یک هزارو ۷۰۰ کیلومتر بوده که روزانه از مسیر فیروزان ۲ کیلومتر ریل گذاری انجام می شود، در هرصورت شرایط برای ادامه اجرای پروژه و بهره بردا ی از آن مساعد است ولی بدهی میلیاردی ما باید به اداره ی آب و فاضلاب سبب مشکل برای ما شده است.

مدیر بخش ساختمان راه آهن کرمنانشاه خاطرنشان کرد: در سی ام خرداد ماه از پروژه ی قطار کرمانشاه بهره برداری می شود ولی افتتاح رسمی آون در زمان دیگر انجام می شود، که ۶۹ کیلومتر از ریل گذاری باقی مانده است، که پیشرفت کل پروژه به طول ۵۵ کیلومتر بوده  که پیشرفت ساختمان اصلی پروژه ۷۶ متر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار