فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه 300 میلیون ریال البسه قاچاق را کشف و دو متهم در این زمینه را دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 25 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: ماموران یگان امداد روز گذشته حین گشت زنی در محور قزانچی به یک دستگاه پژو 405 که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت بود، مشکوک می شوند و برای توقف آن اقدام می کنند.

وی افزود: ماموران یگان امداد پس از بازرسی این خودرو 40 دست کاپشن به ارزش تقریبی 120 میلیون ریال کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در همان روز ماموران یگان امداد در زمان گشت زنی در محور قزانچی به یک دستگاه خودرو ریو مشکوک می شوند و با شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف می کنند.

سرهنگ شیرزادی گفت: پس از بازرسی از خودرو مذکور 850 دست لباس زنانه به ارزش تقریبی 170 میلیون ریال کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهمان به دستگاه قضائی معرفی و خودروهای یاد شده نیز توقیف شده اند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه انتظامی شهرستان در سال گذشته رشد پنج برابری در زمینه کشفیات کالای قاچاق داشته است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تمام تلاش خود را در جهت نا امن کردن فضا برای برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور به کار خواهیم گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار