داود یاوری در گفتگو باتابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:چرخ اقتصاد و استقلال این کشور در دستان پرتوان صاحبان تولید و کارفرمایان و پاسداران سنگر اقتصادی یعنی کارگران قرار دارد .
کد خبر: ۴۱۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 26 April 2017
داود یاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:هرسال در کشور در هفته ای که بنام کار وکارگرنهاده شده برنامه های متنوع ی برگزار می شود.واین ایام، بهانه ای را فراهم می آورد که به کارگران که بخش عظیمی از ثروت و دارایی جامعه هستند بیشتر توجه کنیم.

یاوری تصریح کرد:کارگران، کارفرمایان و دولت سه ضلع مثلثی هستند که در تعاملات اقتصادی و اجتماعی اثرگذارند. جای بسی خرسندی است که خانواده بزرگ کار و تولید اینچنین تعاملی در استان دارند و این نشان از عزم راسخ این قشر برای ایجاد تحول در استان و آبادانی کشور است

 مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت:اعزام  قاریان و حافظان جامعه کارگری شهرستان به مسابقات سراسری قرآن در قم،دیدار منتخبان و نمایندگان تشکلهای کارگری با استاندار، کارگران بسیجی کارخانجات استان با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) دیدار می‌کنند.

یاوری با اشاره به اینکه حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا در ساعت 11 هفتم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌های این هفته است، افزود: در جمعه این هفته مبارک جمعی از کارگران شهرستان در نماز جمعه حضور چشمگیر پیدا می‌کنند.

ایشان افزودند: منتخبان جامعه کارگری نهم اردیبهشت ماه با امام جمعه  استان دیدار خواهند نمودو مراسم تجلیل از کارگران نخبه علاوه بر برگزاری در سطح کارخانجات استان و بصورت ویژه  یازدهم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ابراز داشت: جشنواره ملی امتنان ازکارگران و گروه های کار نمونه با حضور رییس جمهور در تهران و حضور نمایندگانی از کرمانشاه ،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در دوبخش خواهران و برادران،تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدای  کارگر،اعزام جمعی از کارگران منتخب برای دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های هفته کار و کرگر در استان کرمانشاه می باشد.
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار