جوادی حصار تاکید کرد که جریان اصلاحات و هواداران روحانی به خاطر رفتارهای علمی، منطقی، مستدل و اعتقادی که دولت وی به مسایل مهم توسعه ای کشور دارد، از وی حمایت کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 07 May 2017
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، ایران هراسی وتقابل روزافزون جهان با جمهوری اسلامی و نشانه رفتن عزت،اقتدار وافتخارات ملی را در دولت های نهم و دهم یادآورشد وافزود: روحانی با درایت وظرافت توانست فرهنگ، جایگاه و عزت از دست رفته را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان بیاورد.
به گزارش ایرنا، محمد صادق جوادی حصار شنبه شب در همایش فرهنگیان حامی روحانی در یاسوج اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در پرونده هسته ای با خردگرایی وعقلانیت در مصاف با 6 قدرت بزرگ دنیا، مقتدرانه و عزتمندانه ایستادگی کرد.
وی با تاکید بر اینکه جریان اصیل اصلاحات با تمام قدرت و ظرفیت خود از روحانی حمایت خواهد کرد، افزود: هر چه میزان مشارکت و سهم مردم و جوانان در صحنه انتخابات پررنگ تر و پرشورتر باشد، درصد قبولی اصلاحات و روحانی نیز بیشتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه حمایت جریان اصلاحات از روحانی مشروط و با چشمان باز و گوش شنوا در 2 دوره حضور وی در صحنه انتخابات بوده و است، یادآور شد: تلاش و دغدغه دولت یازدهم و رئیس جمهوری برای اعتلای کشور قابل تقدیر است.
جوادی حصار تاکید کرد که جریان اصلاحات و هواداران روحانی به خاطر رفتارهای علمی، منطقی، مستدل و اعتقادی که دولت وی به مسایل مهم توسعه ای کشور دارد، از وی حمایت کرده و خواهد کرد.
این عضور شورای مرکز حزب اعتماد ملی گفت که کشور تا قبل از دولت یازدهم و در هشت سال دولت های نهم و دهم در بدترین شرایط ناامنی و بی ثباتی بود، به گونه ای که هر روز شاهد بروز بحرانی در بخش های مختلف بودیم.
وی افزود: در سال 92 خزانه تهی و کشور با انبوهی از مشکلات و بدهی های مالی و اقتصادی تحویل روحانی داده شد.
وی تصریح کرد: کشور ایران در هشت سال قبل از دولت یازدهم با وجود همه درآمدهای هنگفت نفتی اما با بی برنامگی توسط پدیده هزاره سوم، به پرتگاه سقوط کشانده شد و عزت این کشور فدای امیال کودکانه و خرافات عده ای محدود قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار