فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هنوز کار شمارش آراء انتخابات شورای شهر کرمانشاه به اتمام نرسیده، گفت: مردم و کاندیداها به شایعاتی که در خصوص اعلام نتایج منتشر می شود، توجه نکنند.
کد خبر: ۴۲۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 20 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، فضل الله رنجبر ، با اشاره به آغاز شمارش آرا در شعب اخذ رای از ساعت 24 روز گذشته، اظهار کرد:  کار شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه به اتمام رسیده و برای اعلام رسمی نتایج منتظر تایید مراجع مربوطه هستیم.

وی افزود: کار شمارش آرا انتخابات شوراها در شعب اخذ رای شهر کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

رنجبر با بیان اینکه احتمالا کار شمارش آراء انتخابات شورای شهر کرمانشاه تا عصر امروز به طول بیانجامد، افزود: پس از جمع بندی و تایید هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه به صورت رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون هیچ نتیجه‌ای از سوی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اعلام نشده است، از مردم و کاندیداها و هوادارانشان خواست به شایعات توجه نکرده و منتظر دریافت اخبار از مراجع رسمی باشند.

وی  با قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان در انتخابات روز گذشته، اظهار کرد: انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار شد و شاهد حضور پرشور مردم  شهرستان کرمانشاه به همراه دیگر هموطنانمان در پای صندوق های اخذ رای بودیم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: در شعبی که با کمبود تعرفه مواجه شده بودند در زمانی کوتاه نسبت به تامین تعرفه مورد نیاز اقدام شد و کمبود جدی تعرفه در شعب اخذ رای حوزه شهرستان کرمانشاه نداشتیم.

وی میزان مشارکت مردم شهرستان کرمانشاه در این دوره از انتخابات را بالغ بر 65 درصد اعلام کرد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار