سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمانشاه گفت: سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حضور ۲۰۰ نفر کرمانشاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 26 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سعدی رشیدی از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات استانی با حضور 200 جوان کرمانشاهی امروز در مجتمع فرهنگی - رفاهی بعثت در کرمانشاه در حال برگزاری است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترشرکت کنندگان این مسابقات در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم در حال رقابت هستند گفت: در این دوره از مسابقات تعداد 200 نفر در رده سنی 15 تا 29 سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از 14 شهرستان استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رشیدی با تأکید بر اینکه این مسابقات با همکاری مؤسسه قرآنی مردم‌ نهاد اعجازالقرآن در حال برگزاری است عنوان کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اسامی داوران این دوره از مسابقات استانی افزود: در بخش آقایان کیوان حسینی، محمد رضا ابوطالبی، بهزاد رهروان، مصطفی محسنی و در بخش بانوان معصومه کهریزی، لیلا بایست، فریبا زارعی داوری این مسابقات را برعهده دارند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقه با حضورحامد شمیم ناظر مسابقات آغاز شد گفت: سپس ابوطالبی قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و مراسم اختتامیه نیز ساعت 15 در همین مکان انجام می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار