رئیس مرکز بهداشت کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی، گفت: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان در قالب چهار تیم با بیش از 70 نفر بر اماکنی که مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را تهیه وتوزیع می‌کنند، نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 27 May 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از فارس،امید بحیرایی  با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی در ایام مبارک ماه رمضان، اظهار داشت: نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیشتر می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه ادامه داد: بازرسان شبکه بهداشت شهرستان در قالب چهار تیم با بیش از 70 نفر بر اماکنی که مواد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان را تهیه وتوزیع می‌کنند، نظارت می‌کنند.

وی به بازرسی و نظارت سرزده بازرسان شبکه بهداشت، درقالب تیم‌های مشترک با اداره‌های دامپزشکی، اداره غله، اصناف و تعزیرات نیز اشاره و بیان کرد: اگر نیاز باشد از مواد غذایی 
نمونه‌گیری و برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه ارسال می‌شود.

بحیرایی با بیان اینکه با یک سری تجهیزات مدرن می‌تواند در همان محل تهیه و توزیع مواد غذایی کار سلامت‌سنجی مواد غذایی را انجام داد، تصریح کرد: کار سلامت‌سنجی روغن مورد مصرف مواد غذایی به خصوص زولبیا و بامیا و انواع شیرینی‌جات به کمک یک سری تجهیزات مدرن در همان محل تهیه و توزیع مواد غذایی به‌کمک کارشناسان بهداشت انجام می‌شود.

این مسؤول با اعلام شماره تماس‌ 190 به صورت شبانه‌روزی و شماره تلفن 37227973 برای ارتباط مردمی با گروه مهندسی بهداشت محیط، یادآور شد: شهروندان می‌توانند از این طریق گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را منتقل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار