رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از مشکلات دانشکده دندانپزشکی را جذب تعداد زیاد دانشجو دانست و گفت: این کار غیرعاقلانه‌ای است که ما بیش از نیاز استان دندانپزشک تربیت کنیم و این عملا به معنای ایجاد دندانپزشک بیکار است.
کد خبر: ۴۳۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل  فارس ، حسین کریم در نشست پایش فعالیت‌های سال 95 و برنامه‌ریزی دانشکده دندانپزشکی در سال جاری که پیش از ظهر امروز  با حضور مسؤول نهاد نمایندگی و معاون آموزشی برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات ساختمان دانشکده دندانپزشکی که از گذشته به وجود آمده بود‌، از نظر تهیه نقشه جدید و مقاوم‌سازی برطرف شده و به زودی پس از انجام تشریفات قانونی، اجرای کار با جدیت انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از مشکلات دانشکده را جذب تعداد زیاد دانشجو دانست و گفت: برای کاهش سهمیه، با انجام کارهای کارشناسی و دقیق‌ در مقابل فشارهای غیرکارشناسی خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: این کار غیرعاقلانه‌ای است که ما بیش ار از نیاز استان دندانپزشک تربیت کنیم و این عملا به معنای ایجاد دندانپزشک بیکار و نگرانی‌های مختلف برای مسؤولان است، که این خود ظلم به ظرفیت جوانان استان محسوب می‌شود.

کریم با بیان اینکه در جذب اعضای هیأت علمی به دو اصل توجه می‌‌شود، تصریح کرد: جذب اعضای هیأت علمی در راستای تاثیر در مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی و ویژگی‌های خاص علمی_پژوهشی فرد مورد نظر انجام می‌شود.

این مسؤول با تاکید بر جدیت در تشکیل شوراهای مشورتی دانشجویان و تقویت کانون‌های دانشجویی در دانشکده‌ها، افزود: تقویت EDO‌ها براساس برنامه‌های بسیار خوبی که در EDC در حال برنامه‌ریزی و اجرا است باید صورت پذیرد.

کریم با اشاره به اینکه دانشکده باید فعالیت‌های بین‌المللی خود را گسترش دهد، اضافه کرد: امید است که با راه‌اندازی ساختمان جدید باتوجه به ظرفیت خوب آن‌، رشته‌های تخصصی خوبی را به دانشکده اضافه کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار