فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،فضل الله رنجبر، از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشقان امام راحل (ره) در شهرستانهای کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این گردهمایی باشکوه با حضور حداکثری عاشقان امام (ره) در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه همچنین از برگزاری مراسم باشکوه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سطح دهستانها و روستاهای بزرگ این شهرستان خبر داد و افزود: این مهم با همکاری بخشداریها و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

رنجبر برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سطح ادارات و سازمان‌های شهرستان کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: اگر امام  نبود جمهوری اسلامی هم نبود و لذا ما مدیون امام و شهدا هستیم و باید در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سنگ تمام بگذاریم.

وی تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده اندیشه امام (ره) تضعیف شود یقینا انقلاب و نظام تضعیف خواهد شد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست" باید در تداوم آرمانهای امام بکوشیم.

رنجبر انتقال افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: تفکرات ارزشمند و انسان ساز امام را باید به نسل جدید بشناسانیم و اصول تفکر امام خمینی (ره) را برای نسل جوان تبیین نماییم.

وی  ساده زیستی، تقوا، زهد و پرهیزکاری را از ویژگی‌های بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: امام (ره) دنیا طلب نبود و تقوای ایشان، جوانانی را تربیت کرد که در جبهه‌های نور علیه ظلمت یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار