معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با معدود افرادی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را بشکنند، برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۳۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ محمدرضا آمویی ، با بیان اینکه پاسداشت فضای معنوی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب است، گفت: در راستای تکریم این ماه عزیز و حفظ حرمت آن پلیس با معدود افرادی که بخواهند حرمت این ماه را بشکنند برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حفظ منزلت این ماه مستلزم همکاری عموم شهروندان است، گفت: برای تقویت مراتب خویشتنداری و گسترش ارزش‌های اسلامی از همه بانوان می‌خواهیم که بیش از هر زمان رعایت حجاب و عفاف را در اماکن عمومی جامعه داشته باشند.

آمویی تاکید کرد: قطعا همکاران انتظامی با معدود افرادی که به نحو محسوس رفتار هنجارشکنانه داشته باشند، برخورد لازم را خواهد داشت.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه روزه‌داری بر مسافران و بیماران واجب نیست، گفت: از این افراد می‌خواهیم به خاطر حفظ حرمت این ماه از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند، زیرا همکاران در برخورد با افرادی که این موارد را رعایت نکنند برخورد لازم را خواهند داشت.

آمویی با بیان اینکه عمده مراکز عرضه مواد غذایی آماده و رستوران‌‎ها در ماه رمضان از زمان سحر تا هنگام افطار اجازه عرضه مواد غذایی را ندارند، گفت: با همکاری اتحادیه صنف مربوطه برخی از این صنوف برای ارائه خدمت به افراد بیمار و مسافر با کسب مجوز و با رعایت شئونات و داشتن پوشش مجاز به عرضه مواد غذایی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین رستوران‌های بین‌راهی، فرودگاه، هتل‌ها، مهمانپذیرها و پایانه‌های مسافربری نیز با رعایت پوشش و کسب مجوز می‌توانند در این ماه ارائه خدمت داشته باشند.

آمویی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده روزه‌خواری در ملاء عام برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت و از همه همشهریان می‌خواهیم با معدود افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند از طریقه انجام امر به معروف و نهی از منکر صحبت کرده و از این اقدام آنها جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه از همه افراد خواست تا با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان، بیش از هر زمان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته و دیگران را به انجام عمل صالح تشویق کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار