مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع وسایل کمک توانبخشی بین سه هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در سال گذشته خبر داد و گفت: توزیع این وسایل نسبت به سال ماقبل آن افزایش 50 درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۳۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایسنا،دکتر امید قادری ، با اشاره به توزیع وسایل کمک توانبخشی بین سه هزار نفر از مددجویان استان در سال گذشته، اظهار کرد: این وسایل کمک توانبخشی شامل ویلچر، عصا و واکر، سمعک، و تشک مواج است که رایگان بین مددجویان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع وسایل کمک توانبخشی بین مددجویان بر اساس شدت و نوع معلولیت مددجویان انجام می‌شود، افزود: علاوه بر این خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، ارتوپدی و ... نیز به این جامعه هدف ارائه می‌شود.

مدیرکل  بهزیستی استان کرمانشاه از وجود نزدیک به 32 هزار معلول در استان خبر داد و گفت: از این تعداد معلول حدود 9 هزار نفر معلول جسمی حرکتی هستند که بیشترین تعداد را دارند.

قادری ايجاد فرصت‌های برابر در راستای مشاركت افراد معلول در جامعه با استفاده از تکنولوژی و تجهيزات را از اهداف بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: توزیع وسایل کمک توانبخشی 
بین مددجویان با هدف کاهش مشکلات مددجویان، ارتقای سطح توانمندی آنها و سهولت در امر تردد و جابجایی مددجویان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار