معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طرح جذب کمک های مردمی به منظور کمک به آزادی زندانیان غیر عمد نیز با عنوان طرح آزادسازی زندانیان نیازمند در ماه مبارک رمضان به صورت جدی اجرا می شود.
کد خبر: ۴۳۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 28 May 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کردپرس، غلامرضا نصوری، با اشاره به اینکه در رمضان امسال مقرر شده طرح "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی " در استان اجرا شود، گفت: در این طرح خداپسندانه مساعدت های نقدی مدیر و مجموعه همکاران سازمان و ادارات سطح شهرستان و شهرهای استان با محوریت روابط عمومی آن سازمان جذب و جهت برپایی سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام هزینه خواهد شد.

نصوری افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان پیش رو طرح " هر شب یک مسجد" در استان کرمانشاه جهت تعامل با هیات امنای مساجد و بهره گیری از ظرفیت این مساجد جهت اطعام و افطار، حامی یابی و ... اجرا می شود.

وی با یادآوری اینکه طرح های همچون مفتاح الجنه، اکرام ایتام و فرزندان محسنین، همیان مولا و آزادسازی زندانیان از دیگر طرح های مشارکتی کمیته امداد به شمار می روند که همچون اطعام نیازمندان به صورت پررنگ در ماه رمضان اجرا می شوند، اظهارکرد: نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه به همراه اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان با این خانوارهای نیازمند در محل سکونتشان دیدار می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز حامیان با حداقل کمک ماهیانه 300 هزار ریال از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین که عموما دارای سرپرست صعب العلاج و یا ازکارافتاده هستند حمایت می کنند، تصریح کرد: همچنین در رمضان امسال طرح هر کارمند یک حامی یتیم نیز در استان کرمانشاه طی رایزنی با کارمندان ادارات استان اجرا می شود.

غلامرضا نصوری به طرح همیان مولا نیز اشاره کرد و افزود: اهدای سبدهای غذایی و جیره خشک به نیازمندان جهت تامین معاش آنان در ماه مبارک رمضان از اهداف اجرای این طرح است.

 نصوری تاکید کرد: طرح جذب کمک های مردمی به منظور کمک به آزادی زندانیان غیر عمد نیز با عنوان طرح آزادسازی زندانیان نیازمند در ماه مبارک رمضان به صورت جدی اجرا می شود.

 وی با اظهار امیدواری به اینکه در رمضان پیش رو خیران با اعطای کمک های خود، این نهاد را همچون گذشته جهت دستگیری از نیازمندان واقعی یاری کنند، یادآور شد: خیران و نیکوکاران در رمضان سال 95 بیش از 26 میلیارد و 276 میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام و افطار، مفتاح الجنه، همیان مولا و زکات فطره به نیازمندان اهدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار