مسئول بسیج آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۴۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنشیم،برومند کشتمند  با اشاره به اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان استان به اردوی راهیان نور، اظهار داشت: 25 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در سال تحصیلی 95-96 به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام این افراد به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 16 هزار و 486 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور و 6 هزار و 128 نفر به مناطق جنوب اعزام شده‌اند.

کشتمند افزود: همراه با این دانش‌آموزان 8 هزار و 480 نفر از عوامل اجرایی شامل فرهنگیان، روحانی و راویان مناطق عملیاتی در این اردوها شرکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این اردوها با همکاری سپاه نبی اکرم کرمانشاه برگزار شده است، عنوان کرد: بیش از 10 هزار نفر از این دانش‌آموزان دختر و بیش از 12هزار نفر نیز پسران بوده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه برنامه‌های مناطق غرب را بازدید از یادمان مرصاد، ارتفاعات بازی‌دراز‌، پاوه و یادمان شهید چمران، پادگان ابوذر و منطقه عملیاتی مطلع‌الفجر عنوان و بیان کرد: اجرای صبحگاه، بازدید از اروندکنار، زیارتگاه شلمچه، آبادان، اردوگاه شهید مسعودیان، منطقه عملیاتی فتح‌المبین و شرکت در رزمایش فرهنگی و 
هنری از برنامه‌های اردوی جنوب برای این عزیزان بوده است.

کشتمند به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در طول این اردوها اشاره و اظهار کرد:: این برنامه‎‌ها شامل نمایش رزمی فرهنگی افلاکیان، آشنایی با مسائل اعتقادی، روایتگری دفاع مقدس و برنامه‌های متعدد فرهنگی و آموزشی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار