بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با اشاره به ایجاد روشنایی معابر در * ۱۲۴ کیلومتر *از جاده های استان، خاطرنشان کرد: سالیانه ۲۰ میلیارد ریال بطور متوسط صرف نگهداری خدمات روشنایی معابر در سراسر جاده های استان می شود.
کد خبر: ۴۳۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 28 May 2017
 بهمن خسروانی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: خدمات دهی جاده ای و تامین رفاهیات به منظور خدمات رسانی مطلوب به مسافران برای تردد در سراسر جاده های استان  برعهده ی اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای است ، که به این منظور سه هزارو ۵۰۰ شعله ی روشنایی در سطح جاده های استان وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله خسارت احتمالی به روشنایی جاده سرقت و تصادفان جاده ای است که بطور متوسط ۱۵ میلیارد ریال سالیانه صرف خسارات احتمالی و نگهداری روشنایی معابر برون شهری می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر سه هزارو ۵۰۰ شعله ی  روشنایی در معابر برون شهری فعال است، اظهارداشت: نصب علایم و تابلوهای اخطاری و انتظامی، خط کشی جاده ها و همچنین روشنایی معابر نقش موثری در کاهش تلفات و تصادفات جاده ای دارد.

 خسروانی گفت :  اعلام پیش آگاهی در خصوص ترافیک عبوری در محورهای مواصلاتی نیز جزو اقدامات دیگر اداره کل در خصوص خدمات رسانی جاده ای برای کاهش تلفات و تصادفات جاده ای است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار