رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان از اجراي طرح امنیتی، ترافیکی ويژه به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "فضل الله شیری"  عنوان کرد: به منظور تسهيل عبور و مرور و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي طرح ويژه امنيتي، ترافيکي در ماه مبارک رمضان اجرا می شود. 

وي گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به منظور جلوگيري از ایجاد ترافيک قبل و بعد از افطار، تسهيل عبور و مرور، برقراري نظم و ايمني و پيشگيري از بروز سوانح رانندگي با بکارگيري کليه کارکنان و تجهيزات خود طرح امنيتي، ترافيکي را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام انتظامی زمان اجراي اين طرح را از اولين روز در ماه مبارک رمضان و تا خاتمه اين ماه مبارک اعلام كرد و گفت: محل اجراي اين طرح معابر و تقاطع پر ترافيک و تردد حوزه استحفاظي می باشد. 

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: پلیس راهور همچنین طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و رانندگان خودروهايي را كه در ملاءعام اقدام به روزه خواري مي کنند، در دستور كار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی افزود: در ماه مبارك رمضان طرح هاي ويژه مناسبتي با اعمال محدوديت هاي خاص در دستور كار پليس راهنمايي و رانندگي استان قرار مي گيرد كه هم زمان با روزهاي شهادت امام علي (ع) و ليالي قدر، روز قدس و روز عيد فطر در مورد نحوه اجرا و محدوديت هاي در نظر گرفته شده اطلاع رساني لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان در پايان خطاب به رانندگان گفت: به توصيه هاي پليس در طول مسير عمل کنند و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شود جداً خودداری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار