سه کاراته کای کرمانشاهی در تیم های ملی امید و بزرگسالان در 2 بخش آقایان و بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حضوردارند.
کد خبر: ۴۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 29 May 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ؛مهدی خدابخشی و محدثه آقایی در تیم های آقایان و بانوان بزرگسال ایران و علی مسکینی نیز در تیم آقایان امید ایران توانستند به عضویت تیم ملی درآیند. خدابخشی موفق شد با 2 پیروزی و یک تساوی از سد ذبیح اله پورشیب جدی ترین رقیب خود بگذرد و به عنوان نفر اول وزن 84- کیلوگرم ایران خود را در تیم ملی تثبیت کند. 

در بخش بانوان نیز محدثه آقایی ورزشکار کرمانشاهی با درخشش خود و کسب چهار پیروزی متوالی به عنوان نفر اول تیم ملی کاراته بانوان در وزن 68+ کیلوگرم انتخاب شد.

 آقایی 2 پیروزی از چهار پیروزی خود را مقابل حمیده عباسعلی یکی از چهره های مطرح کاراته ایران بدست آورد تا فیکس تیم ملی شود. در بخش امید آقایان نیز علی مسکینی دیگر کاراته کا کرمانشاهی موفق شد با 2 پیروزی متوالی به عضویت تیم ملی درآمده و نفر اول وزن 55- کیلوگرم ایران شود. 

تیم های ملی کاراته ایران در هر 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر تیر به میزبانی قزاقستان برگزار می شود، آماده می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار