معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برنامه های این طرح در 20 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از حجت الاسلام مجید میرزایی ، اظهار کرد: اجرای طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان با توجه به لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از فضایل این ماه مبارک و ارتقای سطح معنوی و مذهبی جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی با بیان اینکه برنامه‌های طرح ضیافت الهی در 20 امامزاده و بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی ویژه ای در این بقاع متبرکه برای زائران تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای محافل انس با قرآن کریم به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و افزود: در طول ماه مبارک رمضان حداقل 40 محفل انس با قران کریم با حضور قاریان برجسته ملی و بین المللی در استان برگزار خواهد شد.

میرزایی با اشاره به برپایی هشت خیمه معرفت در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مناسبت ماه مبارک رمضان، افزود: در بقاع دارای خیمه‌های معرفت خدمات ویژه فرهنگی و اجتماعی به زائران ارائه می‌شود و برپایی غرفه‌های پاسخگویی به سوالات دینی، وقفی، غرفه کودک و نوجوان و... را خواهیم داشت.

وی در ادامه اشاره ای هم به برنامه جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه داشت و افزود: در بقعه احمدبن اسحق سرپل ذهاب، امامزاده احمد(ع) سنقروکلیایی، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور و امامزاده ابراهیم(ع) تاق‌بستان مراسم جزء خوانی قران کریم برگزار می‌شود.

میرزایی در ادامه با اشاره به اعزام 100 مبلغ به آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان از قم، افزود: هدف از اعزام این مبلغین نشر معارف الهی در نقاط مختلف ویژه در مناطق محروم است.

میرزایی با اشاره به آغاز طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص استان از روز اول ماه مبارک رمضان(ششم خرداد)، افزود: این طرح ششم تیر ماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار