سرپرست دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان از برگزاری جلسه اندیشه ورزی بررسی علل تصادفات خودروهای سازمانی در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و راهکارهای کاهش آن خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حشمت سهيلي" گفت: بروز تصادفات خودروهای سازمانی در ناجا علاوه بر وارد آوردن خسارات مالی، باعث آسیب رساندن به مهم ترین بخش این سازمان یعنی نیروی انسانی می شود و این امر می تواند صدمات جبران ناپذیری را به کارکنان، خانواده آنان و سازمان وارد کند.

وی افزود: دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به منظور بررسی علل تصادفات خودرویی در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و دستیابی به راهکارهایی جهت کاهش این تصادفات، جلسه اندیشه ورزی را با عنوان  «بررسی علل تصادفات خودروهای سازمانی در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه» برگزار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این جلسه که با حضور معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی ذی ربط فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در دفتر معاون هماهنگ کننده ف.ا.استان برگزار شد، با توجه به اطلاعات آماری موجود، گزارشی از تصادفات خودروهای سازمانی انتظامی استان طی دو سال گذشته به صورت مقایسه ای مطرح شد و در ادامه هر یک از حضار ضمن اشاره به علل بروز تصادفات از دیدگاه خود، راهکارهایی را برای کنترل و کاهش آن ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار