فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه گفت: روز گذشته ۳ هکتار از مراتع شهرستان اسلام‌آباد غرب دچار آتش‌سوزی شد.
کد خبر: ۴۳۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،عباس بهاری با بیان اینکه این آتش‌سوزی در ارتفاعات برآفتاب روستای (زره‌ور) و چیکان گوواور رخ داده است اظهار داشت: بر اثر این حادثه 3 هکتار از مراتع در شهرستان اسلام‌آباد غرب و گوواور در آتش سوخت.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه از اطفاء این حریق خبر داد و گفت: نیروهای بومی و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گواور با تلاش گسترده این آتش‌سوزی را مهار کردند.

بهاری با اشاره به اینکه مهار این آتش‌سوزی بیش از 2 ساعت به طول کشید، بیان کرد: این حریق از ساعت 6 بعد از ظهر دیروز آغاز شد و عملیات مهارسازی آن تا شب ادامه یافت.

وی پوشش این منطقه را مرتع و سنگلاخی دانست و افزود: این منطقه پوشش جنگلی نداشته و ماموران حفاظت منابع طبیعی تا ساعت‌ها برای اطمینان از خاموش شدن آتش در منطقه حضور داشتند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کرمانشاه عنوان کرد: با ورود به فصل آتش‌سوزی و به منظور حفاظت از منابع طبیعی باید نسبت به خاموش کردن هرگونه آتش اطمینان یافت.

بهاری با بیان اینکه سامانه اطلاع‌رسانی 1504 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هر گونه اخبار دریافتی است اظهار کرد: امسال با حساسیت ناشی از غنی بودن مراتع توجه به مشارکت‌های مردمی بیش از گذشته بوده که در این زمینه آموزش‌ها ارائه و تجهیزات لازم در اختیار نیروهای مردمی قرار داده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار