نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم نیازمند تیمی چالاک تر و جوانتر برای پیگیری مطالبات مردمی است.
کد خبر: ۴۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 29 May 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجه اسلام سیدجواد حسینی کیا ، اظهار کرد: چیدمان تیم مدیریتی کشور و اعضای کابینه امری است که بر عهده شخص رییس جمهور است و ما نمی توانیم در این امر دخالت کنیم، اما پیشنهادمان این است که در دولت دوازدهم یک تیم چالاک تر و جوانتر امور کشور را پیش ببرند.
 
 وی ادامه داد: انتظار این است افرادی در مسند وزارتخانه ها قرار بگیرند کهخودشان شرکت هایی نداشته باشند و در تجارت و پیمانکاری سهیم نباشند تا هم بتوانند تلاش بیشتری ارائه دهند و هم با نگاه بی طرفانه تری مسائل را دنبال کنند.

  نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی گفت: تصورم این است که در برخی وزارتخانه ها از جمله جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور نیاز به تغییر جدی هست.

  حسینی کیا تصریح کرد: وزارت کشور خیلی با مجلس تعامل ندارد و در برگزاری انتخابات اخیر هم نشان داد که خوب عمل نکرده است.
 
 وی خاطرنشان کرد: از دیگر مواردی که جزو مطابات مردمی به ویژه قشر جوان است، بحث توجه ویژه به جوانان است و از آنجایی که ادغام ورزش و جوانان در قالب یک وزارتخانه باعث نادیده شدن جوانان و برجسته شدن ورزش شده، انتظار می رود این روند در دولت دوازدهم تغییر اساسی پیدا کند.

  این نماینده مجلس گفت: احیاء سازمان ملی جوانان نیز از پیشنهادات خوبی است که این روزها مطرح می شود، اما نه احیاء سازمانی که در ادامه به حاشیه رود.

حسینی کیا اظهارکرد: در مجموع از دولت دوازدهم انتظار می رود جهت پیگیری مطالبات مردمی، کابینه ای جوانتر و چالاک تر داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار