معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی جشن "رمضان" در روزهای 15 تا 25 خرداد در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 29 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محسن کرمیان ، با بیان اینکه این جشن در قالب برنامه‌های قرآنی برگزار می‌شود، گفت: از جمله برنامه‌های شاخص این جشن برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم افزار قرآنی است که در 14 شهرستان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های تلاوت، محافل انس با قرآن، سخنرانی‌های دینی، شعرخوانی و نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآن و عترت از دیگر برنامه‌های این طرح است.

کرمیان همچنین از برپایی غرفه‌های جنبی عفاف و حجاب در حاشیه این طرح خبر داد و اظهار کرد: 10 مسابقه قرآنی نیز در نظر گرفته شده که طی 10 شب برپایی جشن رمضان از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین برنامه "قرآن بخوان و جایزه ببر" نیز ویژه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های این جشن گنجانده شده است.

کرمیان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم در مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: عمده برنامه ها از جمله برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی و نمایشگاه عفاف و حجاب و صنایع دستی قرآنی و اجرای برنامه «قرآن بخوان و جایزه ببر» در محل فرهنگسرای شهرداری واقع در چهارراه جوانشیر برگزار می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار