کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:فرزندان ذکور خانوارهای مددجو دارای یک فرزند پسر و سه فرزند دختر و خانوارهای که به دلایل فوت و طلاق فاقد سرپرست هستند می توانند از معافیت خدمت سربازی بهره مند شوند.
کد خبر: ۴۳۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 29 May 2017
 کیومرث رحمتی پور گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت در صورت واجدالشرایط بودن از معافیت خدمت مقدس سربازی و یا کاهش تعرفه و انتقال به نزدیکترین محل سکونت بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد:۲۰۰ مددجوی مشمول تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۵ از خدمت مقدس سربازی معاف شدند و۱۴۸ نفر از این مشمولین معاف شده در مناطق شهری و مابقی آنان در روستاهای استان ساکن بوده اند.

رحمتی پور تصریح کرد: مشمولین معافیت از خدمت مقدس سربازی دارای شرایط خاصی بوده اند و فرزندان ذکور خانوارهای مددجو دارای یک فرزند پسر و سه فرزند دختر و خانوارهای که به دلایل فوت و طلاق فاقد سرپرست هستند می توانند از معافیت خدمت سربازی بهره مند شوند.

وی ابراز داشت: همچنین ۳۷۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۵ به نزدیکترین محل سکونت خانواده خود منتقل شده اند.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: مددجویان مشمول خدمت مقدس سربازی بنابر تعامل کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه از انتقال و معافیت بهره مند می شوند.

کیومرث رحمتی پور تاکید کرد: همچنین مددجویان مشمول معافیت از کمک هزینه کمیته امداد جهت دریافت کارت معافیت بهره مند می شوند که در این راستا نیز ۳۵ مددجو از کمک هزینه مذکور برخوردار شده اند وانتقال و معافیت مددجویان در راستای رفع و کاهش مشکلات خانوارهای نیازمند آنان صورت می گیرد.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار