آتشپاد غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه گفت:اقدام شایسته و بسزایی این سازمان در ارتقای ایمنی تقریبی تجهیزات اطفایی در بازارهای سنتی کرمانشاه اقدام به نصب 3 دستگاه شیر هیدرانت آتش نشانی در بازارنام برده کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 29 May 2017
آتشپاد غلامرضا رضایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: با توجه به بافت قدیمی بازار سنتی بنابراین در هر لحظه احتمال وقوع حادثه ای همچون حادثه بازار زرگرها شاید با شدت بیشتری وجود دارد  که بازار فوق الذکر را دچار بحرانی جبران ناپذیر نماید.

وی گفت:  بازار قدیمی و سنتی پارچه فروشها واقع در تاریکه بازار از جمله مکانهای حادثه خیز و آسیب پذیر به جهت داشتن بافت   قدیمی است،و از طرفی  دارای سیستم برق کشی،گاز کشی،و حتی لوله کشی آب غیر استاندارد و نا ایمن و غیر اصولی می باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان کرمانشاه با اشاره  به عدم وجود امکانات و تجهیزات در محل یاد شده، افزود:  نصب این شیرهای آتش نشانی بمنزله استقرار دائم 3 دستگاه خودرو اطفایی می باشد، که توسط کارشناسان اداره ی آبفا( شرکت آب و فاضلاب شهری) نصب و بکارگیری شده اند.

 رضایی اظهارداشت:  که از لحاظ انجام کار نیروهای امدادی آتش نشانی در زمان وقوع حوادث و اقدام به موقع جهت حفظ جان و مال شهروندان حاضر در این بازار را دلگرمی و آرامش خاصی بوجود آورده است.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار