مهدی طلایی در گفتگو با تابناک:
مسئول برگزاری استارتاپ و ایده پردازی دانشگاه رازی کرمانشاه بااشاره به هدف برگزاری رویداد استارتاپ تقویت اکوسیستم کار آفرینی در استان کرمانشاه است، افرود: با به کارگیری ایده های افراد می توان در بخش های مختلف در راستای کاهش بیکاری استان، کار ایجاد کرد.
کد خبر: ۴۳۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 29 May 2017
مهدی طلایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: ارتقا فر هنگ کار و کار آفرینی به اشتغال پایدار کمک می کند، که دراین راستا توجه مسئولان سازمان های مختلف برای بکارگیری ایده های افراد، لازم است.

وی  افزود: ما در سال گذشته در حوزه های مختلف شاهد برگزاری رویداد استارتاپ در دانشگاه رازی بودیم که با استقبال بی نظیر دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید روبرو شد.

مسئول برگزاری رویداد های استارتاپ و ایده پردازی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری استارتاپ ایجاد فضابرای طرح ایده های جدید است، که بخش های مختلف دولتی و خصوصی نیازمند ایده های جدیدهستند.

طلایی گفت: در برگزاری استارتاپ می توان تعامل بهتر بین بخش دولتی و خصوصی برای ارایه خدمات بهتر کمی و کیفی شود، که برگزاری رویدا‌د استارتاپ هرسال و در هر فصلی برای اجرا در بخشهای مختلف لازم است.
 
وی با بیان اینکه رسالت  استارتاپ ایجاد فضا برای آشنایی دانشجویان به فضای کسب وکار استان دانست و خاطرنشان کرد: : قرار گرفتن دانشجو دراین فضا باعث می شود که در بخش صنعت وخدمات بیشتر با رشته تحصیلی خود برای ایجاد کسب وکار آشنا شود. 

 این مسئول در پایان گفت:  در رویداد های استارتاپ دانشجویان  و فارغ التحصیلان  با بیان ایده ها  برای داشتن شغل خود در آینده با توجه به مهارت، علاقه و  تخصص اش دریک رشته تحصیلی هدف گذاری کنند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار