فرماندار شهرستان سرپل ذهاب باتاکیدبر لزوم فرهنگسازی و ترویج خدمات عام المنفعه در جامعه گفت : بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی وخدمات رسان در جامعه است .بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی وخدمات رسان در جامعه است .
کد خبر: ۴۴۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 13 June 2017
به گزار ش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب،اکبر سنجابی در جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان نهاد حمایتی بهزیستی را یک سازمان خدمات رسان عنوان کرد و گفت: بی شک عمده ترین نهاد دولتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه،سازمان بهزیستی است و ارائه دهنده خدمات ارزشمندی می باشد.

 وی افزود: مهمترین اهداف عالی بهزیستی جذب اعتماد خیرین و آگاه سازی و حساس سازی خیرین نسبت به امر مشارکتها و هدایای اهدایی آنان می باشد. 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: ترویج کمکهای عام المنفعه،فرهنگ سازی در سطح شهر،کمکهای فکری خیرین و حامی شدن افراد معلول و ایتام و ارائه آن به نهادهای وابسته من جمله بهزیستی،راهی جهت آگاه سازی  و حساس شدن خیرین نسبت به کمکهای همه جانبه می باشد.

رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب ضمن تشریح وظایف بهزیستی و نحوه خدمات رسانی به قشر معلول و محروم تحت حمایت بهزیستی شهرستان ، ازخیرین که با کمکهای خود بهزیستی و جامعه هدف را مورد عنایت خود قرار دهند قدردانی کرد و خواهان همکاری همه جانبه به سمت ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف بهزیستی شد.

 بهمن بوچانی به شرح عملکرد مشارکتهای مردمی بهزیستی در سال گذشته پرداخت و گفت: میزان 403میلیون ریال کمکهای نقدی،میزان 385میلیون ریال کمکهای غیرنقدی و میزان 
180میلیون ریال کمکهای خدماتی جمع آوری شده است و تعداد 49 حامی مساعدت خیر نسبت به ایتام و معلولین تحت پوشش بهزیستی دارند.

وی بیان داشت: اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب دارای 1هزار و 297 خانوار مستمربگیر و تعداد 850 نفرمعلول پشت نوبت می باشند و همچنین تعداد40 دانشجوی شاخه حمایتی و23 دانشجوی شاخه توانبخشی، تعداد58نفردانش آموزشاخه حمایتی و50 دانش آموز شاخه توانبخشی از ارائه خدمات بهزیستی شهرستان بهره مند می شوند.

 اعضای شورای مشارکت های مردمی اداره بهزیستی و سایر حاضرین در جلسه با ارائه نقطه نظرات خود خواستار توجه مشارکت و مساعدت بیشتر مردم و خیرین به جامعه معلول و خانواده های بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار