امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مردم کرد زبان و به ویژه کردهای استان کرمانشاه در صف اول مقابله با تروریسم هستند و در عرصه های مختلف انقلاب، وفاداری، علاقه مندی و پایبندی خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند.
کد خبر: ۴۴۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب  افزود: مردم کرد زبان استان کرمانشاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تقدیم هزاران شهید، امتحان خود را در وفاداری به نظام اسلامی در کنار دیگر قومیت های مختلف کشور پس داده اند.

وی اظهار کرد: امروزه در مبارزه با تروریست های ملحد در عراق و سوریه، مردم کرد زبان نیز بیشترین شهدا را تقدیم بشریت و دفاع از دین مبین اسلام کرده اند.

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی توسط گروه تروریستی و تکفیری داعش ، بیان کرد: حوادث تروریستی یک نقشه از پیش برنامه ریزی شده دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشورمان است.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهارداشت: دشمنان بدانند که با اعزام چند تروریست مزدور و تیراندازی آن ها به سمت مردم بی دفاع، نه تنها کوچکترین خللی در اتحاد و یکدلی ملت ایران به وجود نمی آید، بلکه عزم و اراده آن ها را برای حمایت و پشتیبانی بیشتر از انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: این گونه اعمال تروریستی انسجام ، وحدت ، همدلی و اتحاد ملت ایران با مذاهب و قومیت های مختلف را بیشتر می کند.

وی بیان کرد: امروز دنیای استکبار، سردمداران تروریست و ملحدان کافر، برای رسیدن به منافع و مقاصد شوم و پلید خود قصد ایجاد تفرقه بین مسلمانان شیعه و سنی را دارند که این توطئه آنان با اراده و ایمان مردم مسلمانان کشورمان تاکنون ناکام مانده است.

وی با بیان این که وحدت در اسلام هیچ گونه منافاتی با رعایت اصول مذهبی ندارد ، گقت: مسلمانان شیعه و سنی از هر قومیتی در کشورمان با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف های جزیی، با تکیه بر اشتراک های دینی و مبنا قرار دادن آن در تعامل با یکدیگر برای معرفی چهره واقعی اسلام و نشر آن به دیگر ملت ها تلاش می کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار