فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از متلاشی شدن باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در روستاهای دور افتاده این شهرستان و کشف 21 کیلوگرم هروئین خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ" رضا شیرزادی "در این رابطه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان با مطلع و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تعقیب و مراقبت های نا محسوس مشخص شد که این باند چهار نفره در یکی از روستاهای دور افتاده و صعب العبور استان برای خود یک کارگاه و محل نگهداری مواد مخدر ایجاد کرده اند و در آنجا فعالیت می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اکیپی ویژه از ماموران یگان، به منظور دستگیری متهمان راهی منطقه شدند و پس از چندین ساعت پیاده روی در کوه ها و ارتفاعات صعب العبور در نهایت چهار متهم اصلی این پرونده را در مخفیگاه آنان دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: از مخفیگاه این باند 21 کیلو هروئین، 2 کیلو و 700 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل و متهمان نیز به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: انتظامی این شهرستان از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود به منظور مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد کانون گرم خانواده ها توسط عده ای فرصت طلب و سودجو به مخاطره بی افتد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار