رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، از رشد ۱۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،صائب مدرسی ، در خصوص آمار ماموریت‌های اورژانس استان طی مدت سپری شده از سال ۹۶ و مقایسه آن با سال قبل گفت: در مدت سپری شده از امسال ۳ هزار و ۵۱۰ ماموریت برای بیماران تصادفی در استان توسط اورژانس انجام  شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که دو هزار و ۷۷۱ مورد بوده است- رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: از ۳ هزار و ۵۱۰ ماموریت تصادفی انجام شده ۲ هزار و ۷۸ مورد شهری و یک هزار و ۴۳۲ جاده ای بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام ۸ هزار و ۷۰۳ مورد ماموریت غیرتصادفی نیز طی مدت سپری شده از امسال خبر داد و گفت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷ هزار و ۳۸۱ مورد بوده است رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح از ۸ هزار و ۷۰۳ مورد ماموریت های انجام شده غیر تصادفی در مدت سپری شده از امسال ۷ هزار و ۵۹۰  شهری و یک هزار و ۱۱۳ مورد جاده‌ای بوده است.

مدرسی از ارائه ۳ هزار و ۶۹۸ مورد خدمات درمانی اورژانس در محل و طی مدت سپری شده از امسال خبر داد که در مقایس با مدت مشابه سال قبل که ۳ هزار و ۳۰ مورد بوده است رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد:از این ۳ هزار و ۶۹۸ خدمت مذکور نیز ۳۷۴ مورد تصادفی و ۳ هزار و ۳۲۴ مورد غیرتصادفی بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، همچنین تعداد اعزام به بیمارستان توسط اورژانس استان طی مدت سپری شده از امسال را ۷ هزار و ۱۰۱ مورد اعلام کرد که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۷ مورد تصادفی و ۴ هزار و ۲۰۴ مورد غیرتصادفی بوده است.

وی از رشد ۱۶ درصدی اعزام به بیمارستان طی مدت سپری شده از امسال را نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ هزار و ۸۹۲ مورد بوده است، خبر داد.

مدرسی از رشد ۱۶ درصدی کل ماموریت های اورژانس استان طی مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار