محسن جلیلیان در گفتگو با تابناک:
مشاور و متخصص برنامه ریز تحصیلی گفت: با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری داوطلبان مهمترین کارهایی باید مد نظر داشته باشند حفظ شرایط روحی مناسب و عدم رویا پردازی است.
کد خبر: ۴۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 05 July 2017
محسن جلیلیان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه ، اظهارداشت: به هر میزان که داوطلبان کنکور سراسری از خود و توانایی های خویش شناخت کامل داشته باشند، نتیجه کنکور موفقیت آمیز تر خواهد بود. 

مشاور و متخصص برنامه ریز تحصیلی در ادامه گفت:  به منظور حفظ شرایط روحی  و آرامش داوطلبان بر اساس توانایی خویش و بر اساس منطق برای حضور در جلسه کنکور آماده شوند چراکه معمولا داوطلبان موفق  سعی می کنند در جلسه آزمون منطقی برخورد کنند. 

وی با بیان اینکه  داوطلبان نباید فراموش کنند که با توجه به شناختی که از خودشان از قبل به دست آورده اند به سؤالات پاسخ دهند افزود: داوطلبان توجه داشته باشند  قرار نیست که  همه ی سؤالات را جواب بدهند که اگر به شکل مطلوبی با این قضیه کنار بیایند بدون شک مقدار خیلی زیادی از استرس آنها کم خواهد شد. 

 این برنامه ریزی تحصیلی با اشاره به اینکه به زمانبندی برای پاسخ به سئوالات توجه کنند که حتما باید توسط دانش آموز مدیریت شود، اظهارداشت: اگرداوطلبان زمان های اتمام هر درس را بنویسند یا حضور ذهن داشته باشند می تواند به این مدیریت کمک کند.

جلیلیان با بیان اینکه لازم است داوطلبان برای حضور در جلسه ی کنکور چند وسیله مهم راحتما باید همراه خود داشته باشند خاطر نشان کرد: داوطلبان در روز امتحان کارت ورود به جلسه ، کارت ملی ، مداد نرم ، مداد پاک کن نرم ، ساعت مچی ، مداد تراش تیز ، سنجاق برای الصاق کارت ، بطری آب سرد ، مواد قندی ، دستمال کاغذی را بهمراه داشته باشند.

گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار