معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آموزش صنایع‌دستی از فعالیتهای مستمر اداره کل میراث‌فرهنگی استان است.
کد خبر: ۴۵۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 05 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،پروانه حیدری ، اظهارکرد: بخش عمده ای از آموزش صنایع دستی استان در سطح روستاها صورت می گیرد، چراکه بانوان روستایی پتانسیل بسیار بالایی برای تولیدات صنایع دستی دارند.
 
وی همچنین به برگزاری دوره های مختلف آموزش صنایع دستی در سطح زندانها اشاره کرد و گفت: از آنجایی که در زندان اوقات فراغت زیادی برای زندانیان وجود دارد و زندانیان هم دارای استعدادهای بسیاری هستند، اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزش صنایع دستی برای زندانیان می کنیم.
 
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه همچنین به فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این ایام فرصت بسیار مناسبی است که جوانان و نوجوانان با حضور در کلاشهای آموزشی صنایع دستی با هنرهای اصیل خود بیشتر آشنا شوند.
 
وی ادامه داد: فراگیری رشته های مختلف صنایع دستی علاوه بر پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می تواند عامل موثری برای پیدا کردن مسیر شغلی آینده آنها نیز تلقی شود.
 
حیدری خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی در بسیاری از مواقع به تولید آثار با کیفیت صنایع دستی کمک ویژه ای کرده و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به فراگیران این دوره ها کمک می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار