فرماندار شهرستان سرپل ذهاب باتاکیدبرلزوم رفع محدودیتهای مالی وزمانی طرح جهت تسریع دربهره برداری ازپروژه گفت :سامانه گرمسیری بخش کشاورزی شهرستان رامتحول خواهدکرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب ، اکبر سنجابی افزود:بابهره برداری ازاین طرح بزرگ ملی مشکلات کمبودآب شهرستان دربخش کشاورزی وصنعتی رفع خواهدشدسامانه گرمسیری بخش کشاورزی شهرستان رامتحول خواهدکرد ولزوم رفع محدودیتهای مالی وزمانی طرح جهت تسریع دربهره برداری ازپروژه.

وی در بازدید از سامانه طرح گرمسیری شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: سامانه گرمسیری فرصت مناسبی برای تحول بخش کشاورزی دشت‌های گرمسیری استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب است و قطعا تحقق این مهم موجب اشتغال پایداردر این منطقه و شکوفایی استعداد در بخش کشاورزی خواهد شد.

وی بهره‌برداری از سامانه گرمسیری را سبب ایجاد منابع آبی خوب درشهرستان سرپل ذهاب بیان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این منابع در این منطقه محدودیت تأمین منابع آبی برای 
بخش صنعت و کشاورزی وجود نخواهد داشت.

فرماندارسرپل ذهاب بیان داشت: این شهرستان از لحاظ بخش کشاورزی غنی بوده و دارای خاک، آب، نیروی متخصص بخش کشاورزی است و قابلیت توسعه را با وجود این سرمایه‌های گرانبها دارد به همین منظورسامانه طرح گرمسیری می تواند تحولی عظیم در بخش کشاورزی ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه محدودیت‌ها در سامانه گرمسیری باید به حداقل برسند خاطرنشان کرد: محدودیت‌های مالی و زمانی در طرح باید وجود نداشته باشد تا طرح زودتر به موفقیت برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار