نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، خواستار برخورد با تخلفات و بی قانونی ها در ادارات و نهادهای استان شد و گفت: این مهم باید همانند یک وظیفه شرعی انجام بشود.
کد خبر: ۴۵۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علما در دیدار با معاون حقوقی، مجلس و تفریق بودجه دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: اگر در برخورد با تخلفات جدی باشیم،کارها بسیار بهتر و منظم تر انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مهمترین راه رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی، انجام صحیح وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی به بهای اندکی بدست ما نرسیده است و همه موظف به پاسداری از آن و حفظ دستاوردهای ارزشمندی هستیم که به برکت انقلاب نصیب ما شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآوری کرد: برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون بهترین جوانان این کشور به زمین ریخته شده و امروز پاسداری از درخت تنومند انقلاب بر دوش ماست.

وی یادآوری کرد: از ابتدای انقلاب نیز حضرت امام بر انجام تکالیف به شکل صحیح تاکید داشتند و بارها مسئولان را به این امر فراخواندند.

آیت الله علما گفت: یکی از راه های پیشرفت جامعه نیز عمل به تکلیف است و این خود ما هستیم که با انجام درست وظایفمان می توانیم راه توسعه و پیشرفت را برای خود هموار کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از زحمات 'علی خلیلی' مدیرکل سابق دیوان محاسبات کشور قدردانی و برای 'محمد علمداری' مدیرکل این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار