رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از فراخوان پذیرش آثار قلمی و هنری بازنشستگان برای نمايشگاه جانبی همايش ۲۵ ذی‌الحجه که شهريورماه امسال در تهران برگزار می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی ، از فراخوان پذیرش آثار قلمی و هنری بازنشستگان برای نمایشگاه یادآوری خبر داد.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌«یادآوری» در قالب برنامه‌های جانبی همایش ۲۵ ذی‌الحجه است، گفت: این همایش شهریورماه امسال با حضور بازنشستگانی از کشور در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه در صورت تمایل برای حضور در این نمایشگاه، می‌توانند فرم ثبت‌نام که در سایت پایش به نشانی payesh۸۵۲۳.ir بارگذاری شده را تکمیل و از طریق یکی از سه روش ارسال الکترونیکی فرم موجود در سایت پایش، تحویل فرم به مدیریت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در استان‌ها یا از طریق سامانه تلگرامی به شماره ۰۹۲۰۱۰۰۸۵۲۳ تا ۲۵ تیرماه ۹۶ ارسال کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه بازنشستگان کشوری باید به همراه فرم ثبت‌نام، تصویر اثر مورد نیز خود را نیز ارسال کنند، ادامه داد: تعدادی از آثار از میان فرم‌های ارسالی انتخاب شده و از سوی صندوق بازنشستگی استان‌ حداکثر تا ۱۰ مرداد‌ماه ۹۶ با صاحبان این آثار برگزیده برای حضور در نمایشگاه هماهنگی لازم انجام می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: هزینه ایاب وذهاب، اقامت صاحبان آثار برای حضور در نمایشگاه و مراسم روز ۲۵ ذی‌الحجه برعهده برگزار کننده مراسم است و به تمامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه لوحی به رسم یادبود، اهدا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار