دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از 14هزار پرسنل دارد که در بخش های مختلف حوزه سلامت به مردم خدمات ارائه می دهند که بیش از سه هزار نفر از نیروهای این دانشگاه در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید مشغول به کار شده اند.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 15 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، کمبود نیرو در حوزه این دانشگاه را تایید می کند و می گوید با وجود بکارگیری نیرو در هر سال اما باتوجه به توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین خروج نیروها از سیستم به دلیل بازنشستگی، همیشه با کمبود نیرو روبرو هستیم.

دکتر قباد محمدی از استخدام بیش از سه هزار نفر نیرو در چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید در استان خبر داد و افزود: تنها دستگاهی هستیم که این تعداد شغل را در این مدت در استان جذب کرده ایم و روند بکارگیری نیرو در این مجموعه همچنان در طول هر سال ادامه دارد.

او با بیان اینکه در مجموع 14 هزار پرسنل در دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: هر سال نیز حدود 200 نفر نیز در این مجموعه بازنشسته می شوند. 

وی با بیان اینکه 400 تخت بیمارستانی امسال در استان افتتاح شده و یا تا پایان سال افتتاح می شود، گفت: توسعه این مراکز نیاز به نیرو دارد و ما هم امیدواریم دولت مجوز استخدام نیرو را به دانشگاه بدهد تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

وی با بیان اینکه 400 تخت بیمارستانی امسال در استان افتتاح شده و یا تا پایان سال افتتاح می شود، گفت: برای این تعداد تخت نیاز به هزار و 20 نفر پرسنل داریم.

او به در دست ساخت بودن 13 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، 12 واحد اورژانس بزرگ، و مراکز متعدد بهداشتی درمانی در سطح استان نیز به عنوان اقدام های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: در مجموع برای این مراکز و بیمارستان ها به 2 هزار نفر نیروی جدید نیاز داریم.

براساس برنامه سطح بندی تا سال 96 باید پنج هزار و 263 تخت بیمارستانی در استان کرمانشاه فعال می بود که اکنون 2 هزار و 963 تخت فعال است 2 هزار و 300 تخت مابقی در انتظار تامین اعتبار برای ساخت می باشد.

براساس این برنامه همچنین تا پایان سال 99 استان کرمانشاه باید صاحب 6 هزار و 960 تخت بیمارستانی شود.

استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار