رییس اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه قصرشیرین گفت: هم اکنون بیش از 70 درصد از جمعیت 27 هزار تنی این شهرستان، از مزایا و خدمات درمانی بیمه تامین اجتماعی بهره مندند.
کد خبر: ۴۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،مرتضی کریمی ، شمار افراد بیمه شده اصلی در قصرشیرین را 6 هزار تن ذکر کرد و افزود: هم اکنون 18هزار تن شامل بیمه شده اصلی و تبعی (افراد تحت تکفل) در این شهرستان از خدمات مختلف بیمه ای این نهاد برخوردارند. 

وی اظهارداشت: پارسال در مجموع 52 میلیارد ریال در قالب مستمری، بیمه بیکاری، استراحت ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن و دفن و کمک بلاعوض به بیمه شدگان پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: در سه ماه نخست امسال، 200 فقره بازرسی از کارگاه های زیرپوشش شهرستان به عمل آمد و بیش از سه هزار جلد دفترچه بیمه درمانی نیز برای بیمه شدگان صادر شده است. 

رییس اداره بیمه تامین اجتماعی شعبه قصرشیرین اضافه کرد که با اقدام های صورت گرفته، در هر ماه لیست حق بیمه و مستمری بگیران 323 کارگاه فعال این شهرستان به صورت الکترونیکی پرداخت می شود.

کریمی گفت: ارائه خدمات الکترونیکی به مستمری بگیران تامین اجتمای گامی مهم در راستای برنامه دولت الکترونیک است که این مهم اکنون در این شهرستان به صورت 100 درصد محقق شده است.

وی اظهار کرد: بیمه شدگانی که دارای 60 سال سن و حداقل 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه باشند، می توانند از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی بهره مند شوند. 

وی گفت: همه بیمه شدگانی که دارای حداقل 2 سال سابقه بیمه هستند، می توانند با پرداخت تنها هفت درصد نسبت به واریز مبلغ حق بیمه ایام سربازی خود حتی به صورت اقساطی نیز اقدام کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار