در پی انحلال موسسه غیرانتفاعی گنجینه هنر و معماری جمعی از دانشجویان آن با تجمع در مقابل استانداری کرمانشاه خواستار حل مشکلاتشان شدند.
کد خبر: ۴۶۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کردپرس، جمعی از دانشجویان موسسه غیرانتفاعی منحل شده گنجینه هنر و معماری با تجمع در مقابل استانداری کرمانشاه خواستار حل مشکلاتشان شدند.

چند تن از این دانشجویان در حاشیه این تجمع، با بیان اینکه هم اکنون 120 تا 130 نفر از دانشجویان این موسسه در بلاتکلیفی به سر می برند، اظهار داشتند: این دانشکده در سال 90 تاسیس شده است و بسیاری از دانشجویانی که از آن فارغ التحصیل شده اند هنوز مدرکی دریافت نکرده اند.

این دانشجویان تاکید کردند: نمره دانشجویانی هم که در حال تحصیل هستند ثبت نشده است در حالی که شهریه خود را پرداخت نموده اند.

دانشجویان معترض، مبلغ پرداختی شهریه هر ترم خود را یک میلیون و 200 هزار تومان اعلام کردند و افزودند: این دانشکده کمترین امکانات آموزشی را دارد. رئیس آن در تهران ساکن بود و کسی هم از رفت و آمد وی به دانشکده اطلاع نداشت. اکنون هم هیچکس از وی خبری ندارد. به دلیل اوضاع مالی وخیم موسسه، حقوق پرسنل آن پرداخت نشده است. علاوه بر این طلبکاران هم پس از عدم وصول مطالباتشان تمام وسایل داخل دانشکده را به جای طلب های خود مصادره کردند و بردند.

این دانشجویان در پایان خواستار چاره اندیشی مسئولین برای حل مشکلاتشان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار