رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از حضور چهار ورزشکار، دو مربی و یک داور کرمانشاهی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،ناصر محمد صالحی، با اشاره به حضور درخشان خانواده کاراته استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی آسیا اظهارکرد: در این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، بچه های کرمانشاهی در تمامی بخش ها از بازیکن گرفته تا داور و مربی حضور داشته و خوش درخشیدند.
 
وی افزود: در بخش ورزشکاران آقایان سه ورزشکار کرمانشاهی به نامهای مهدی خدابخشی، علی مسکینی و سامان حیدری و در بخش بانوان نیز محدثه آقایی را از استان کرمانشاه داشتیم.
 
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در بخش مربیان نیز در قسمت آقایان احسان حیدری و در بخش بانوان پگاه زنگنه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.
 
محمدصالحی تصریح کرد: در بخش داوران نیز برای اولین بار در قسمت بانوان هلن سپاهی را داشتیم که توانست حضوری موفق داشته باشد.
 
وی با اشاره به کسب مدالهای ورزشکاران کرمانشاهی در این مسابقات اظهارکرد: در بخش انفرادی علی مسکینی و مهدی خدابخشی توانستند در اوزان خود مدال برنز این مسابقات را
کسب کنند، اما محدثه آقایی نتوانست موفق به کسب مدال شود.
 
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در بخش تیمی نیز امروز تیم دو نفره مهدی خدابخشی و سامان حیدری به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.
 
محمدصالحی تاکید کرد: در مجموع خانواده کاراته استان کرمانشاه در این مسابقات قهرمانی آسیا حضوری کم نظیر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار