معاون مشارکت های مردمی مسکن و اشتغال بهزیستی استان کرمانشاه، گفت:در سال گذشته مبلغ ۶ میلیون ریال به حساب مردمی در طرح شکرانه ی سلامت واریز کردند که در سه ماهه ی اول سالجاری این مبلغ هفت میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 17 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، میترا گلستانی درجمع خبرنگاران به مناسبت هفته ی بهزیستی اظهارداشت: معاون مشارکت های مردمی شامل چهار دفتر در زمینه های خاصی فعالیت دارند که در  دفتر جلب و‌جذب مشارکت های مردمی طرح هایی از جمله طرح * شکرانه سلامت * اجرا می شود .

این مسئول با بیان اینکه در سالجاری ۷۹۲ حامی کودکان کمتر از  هجده سال هستند، افزود: همچنین در این طرح افراد مختلف در زمینه های پزشکی، مشاوره و... به مددجویان خدمات رسانی می کنند.

معاون مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: ۴۱۱ مورد خدمات پزشکی مخصوصا د زمینه ی دندانپزشکی به مددجویان صورت گرفته است که ۴۴۶ مورد نیز در زمینه های مختلف مددجویان را آموزش داده و ۹۱حقوقدان داوطلبانه وکالت  پرونده های حقوقی مددجویان را برعهده گرفته اند.

گلستانی درادامه خدمات داوطلبانه از سوی افراد در زمینه های مختلف به ۳۵۸ مورد آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان اشاره کرد و افزود: و ۱۷۷ مورد دیگر خدمات داوطلبان در سایر موارد  مختلف به مددجویان بوده است که جمعا ۲ هزارو ۱۳۳ مورد مشارکت داو طلبانه در زمینه های مختلف با سازمان بهزیستی شده است.

وی گفت : همچنین مردم می توانند کمک های خود را در قالب * صدقات تلفنی* به شماره۱۳۶۹ که فقط در تلفن خانگی فعال است واریز کرده ویا به شماره حساب ۳۲۴۵۳۶۳۸۰۰ سعبه بانک ملت وجوه نقدی را واریز کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد:  درسال گذشته مددجویان با حمایت و اختصاص یک میلیارد تومان صاحب مسکن شدند که امسال نیز ۳۸۰ میلیون تومان بمنظور تهیه مسکن واریز شده است.

گلستانی با بیان اینکه در سال گذشته ۲ هزارو ۱۷ تعهد شغلی داشته ایم ،تصریح کرد: همچنین در سالجاری نیز ۲ هزارو ۹۹ تعهد شغلی داریم که بیشتر حقوق بیمه، سهم خویش فرما، اشتغال در مراکز غیر دولتی، اشتغال در کارگاهها ی تولیدی و حمایتی پرداخت سرمایه های بلا عوص، تشکیل همیار زنان بی سرپرست، طرح مراقبت های خانگی به پنج درصد فرهنگی عام، در نظر گرفته شده است.

 وی گفت: تفاهم نامه ای با اتاق اصناف جهت ایجاد شغل منعقد شده همچنین سه درصد سهمیه برای استخدام معلولان در نظر گرفته شده که در سال ۹۵ ،۴۱۱ مورد سغل از طریق مراکز غیر دولتی ایجاد شد و درسالجاری نیز ۴۱۹ مورد غل ایجاد کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار