مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ماهیت کار روابط عمومی پیشگیری است، گفت: روابط عمومی آموزش و پرورش آنگونه که شایسته و پایسته است پیشرفتی نداشته است.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 17 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، صبح روز دوشنبه در گردهمایی کار شناسان روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمانشاه در سالن جلسات خانه معلم کرمانشاه، حسین پارسا پوراظهارداشت: بخشی از عدم پیشرفت روابط عمومی ناشی از عملکرد کارشناسان روابط عمومی و عامل دیگر درون گروهی و تصمیم گیری در اجرای برنامه است.

وی با بیان اینکه لازم است کار روابط عمومی را بطور جد پیش ببریم، افزود: کارشناسان روابط عمومی آموزش و‌پرورش با مخاطب انسانی سروکار دارند که با سایر بخش های دیگر در اداره متفاوت است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به سختی کار روابط عمومی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: بنا به وظیفه ی آموزش و پرورش کار روابط عمومی در این اداره تولید علم است که انسان را بسوی علم و مدنیت رهنمون می کند.

پارسا پور خاطر نشان کرد: کار ما به این دلیل سخت است که باید پاسخگوی درخواست های مردم باشیم و علاوه براین نیز از عملکرد آموزش و پرورش دفاع کنیم و در زمینه ی عملکرد این اداره ما باید روشنگری کنیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و‌پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: کار روابط عمومی با انتقاد شروع می شود و نقد باید درون سازمانی باشد چرا که انتقاد درون سازمانی تواما"با دلسوزی و دوستی است.

وی با بیان اینکه ما باید به کار خویش در روابط عمومی اهتمام داشته باشیم، تصریح کرد: کارشناسان روابط عمومی باید در خصوص اصول خبر نویسی قدم های موثری داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار