مجتبی گراوندی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت کار آفرینی * تیک* گفت: باید فرهنگ کار را در سطح استان توسعه دهیم و جوانان صاحب ایده در استان نباید نگران شکست باشند.
کد خبر: ۴۶۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 17 July 2017
مجتبی گراوندی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: در سال گذشته  دوازده رویداد کار آفرینی توسط شرکت تیک برگزار شد که  در این زمینه تمام سرمایه را سرمایه گذاران تامین کردند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ کار و‌کار آفرینی در استان کرمانشاه دارای مشکل است، تصریح کرد: ما به عنوان شتاب دهنده در بخس خصوصی با حمایت بخش دولتی سرمایه خود را در راستای نهادینه کردن فرهنگ کار در استان کرمانشاه، می گذاریم.

گراوندی با بیان اینکه زیر ساخت لازم جهت تبدیل ایده به عمل فراهم‌شده است، گفت: ما به جوانان صاحب  ایده می گوییم که نگران شکست نباشند شرکت کار آفرینی در صورت کسب تمام هزینه را تقبل می کند.

گراوندی اظهار داست: جوانان خلاق برای تبدیل ایده خود به ثروت باید پشتکار داشته باسند، و در افتتاحیه رویداد کار آفرینی تیک حاصل کار فارغ التحصیلان دانشگاهی به نمایش در آمد.

وی با بیان اینکه ما در سایت خود رویکرد و اقدامات خویش را ارایه داده ایم ، افزود: در سایت نشان می دهد که صاحبان ایده برای تبدیل ایده به ثروت و کارآفرینی چگونه در این مسیر حرکت کنند.

گراوندی شکست استارتاپ را کسب تجربه دانست و عنوان کرد: ما در دوره ی اول شتابدهی پانزده تیم را پوشش می دهیم و ده تیم دیگر را مشاوره خواهیم داد.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار