معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان وزارت صنعت معدن و تجارت و مدیر عامل کارخانه خودروسازی صحنه این مجموعه با هدف تولید و مونتاژ خودروهای مدرن و روز دنیا توسعه می یابد.
کد خبر: ۴۶۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در پنجمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با هدف کاهش بیکاری در کرمانشاه طی این مدت حمایت های گسترده ای را از طرح های مهم و اشتغال زای استان همچون کارخانه ایران خودرو صحنه به عمل آورده است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه اولیه قرار بود خودروسازی صحنه در یک برنامه 3 ساله به اتمام برسد ولی با رایزنی ها و توافقاتی که با وزارت صنعت و معدن صورت گرفت خوشبختانه این پروژه 18 ماهه به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کرد.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان وزارت صنعتت معدن و تجارت و مدیر عامل کارخانه خودروسازی صحنه این مجموعه با هدف تولید و مونتاژ خودروهای  مدرن و روز دنیا توسعه می یابد.

وی تصریح کرد: با توسعه این کارخانه شاهد راه اندازی واحدهای قطعه سازی در استان خواهیم بود که خود بستر مناسبی را برای اشتغال هر چه بیشتر جوانان کرمانشاهی فراهم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار