سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:در سه ماهه ابتدای سال مجموعا 503 میلیون متر مکعب گازطبیعی در نیروگاههای استان مصرف شده که نشان دهنده افزایش 100 درصدی گازرسانی به نیروگاهها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر: ۴۶۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 17 July 2017
 سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با تقویت زیرساختهای گازرسانی در استان کرمانشاه، امکان افزایش گازرسانی به نیروگاهها در سال جاری فراهم شد و هم اکنون سوخت نیروگاههای استان بصورت کامل از گاز طبیعی تامین می شود و دیگر مصرف سوختهای مایع از قبیل مازوت و گازوییل در نیروگاههای استان را شاهد نیستیم.

وی خاطر نشان کرد:به طور متوسط روزانه 5 میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز طبیعی در سه نیروگاه این استان به مصرف می رسد.

شهبازی با اشاره به سیاست قطعی وزارت نفت و شرکت ملی گاز در زمینه افزایش گازرسانی به نیروگاهها و صنایع عمده، تصریح کرد: جایگزینی سوخت پاک گاز طبیعی با سوختهای مایع در نیروگاهها، علاوه بر ایجاد صرفه اقتصادی کلان برای کشور، مزایای زیست محیطی فراوانی در بردارد و موجب کاهش انتشار گازهای آلاینده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:: در روزهای اخیر که نیروگاههای استان با حداکثر توان در حال تولید برق هستند، گازرسانی مستمر و بدون وقفه به نیروگاهها، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در تولید و تامین برق مصرفی استان، در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار