سرپرست تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم فوتبال بعثت برای حضور در رقابت‌های لیگ دو باقی نمانده است، لذا تا بعد از ظهر امروز تکلیف سرمربی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عبدالرضا سروندیه، اظهار داشت: امروز ساعت 14 جلسه‌ای با‌«افشین حسنی» مدیرعامل باشگاه بعثت داریم تا پس از تائید وی و کمیته فنی باشگاه، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه معرفی شود.

سرپرست تیم فوتبال بعثت ادامه داد: امروز عصر کمیته فنی باشگاه بعثت جلسه می‌گذارد تا رزومه سه گزینه مورد نظرمان را مورد بررسی قرار داده و سرمربی تیم برزگسالان را معرفی کند.

وی با بیان اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ دو نداریم، تصریح کرد: نباید بیشتر از این فرصت از دست بدهیم، به همین دلیل خروجی نشست امروز، معرفی سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه است.

سروندی در خصوص شایعه توافق با پیروز قربانی برای هدایت تیم بعثت، گفت: این موضوع صحت ندارد، مذاکره با سه گزینه اصلی  ادامه دارد، ما برنامه آن‌ها را اخذ کرده‌ایم و اگر بنا داشتیم که کمی عجله کنیم تا کنون با یکی از آن‌ها که به‌ نظر ما شرایط بهتری دارد به توافق رسیده بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار