کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان، گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سعید قاسمی  اظهار کرد: روند تدریجی افزایش دمای استان از دو روز پیش آغاز شده و تا روز چهارشنبه(28 تیر) ادامه دارد.

وی افزود: از روز چهارشنبه به بعد کاهش دما را نخواهیم داشت و همین هوای گرم با نوسانات کم در جو استان مستقر می‌شود و این روند تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پیش‌بینی ما این است دمای هوای شهر کرمانشاه تا آخر هفته به 40 و یا حتی 41 دجه سانتی‌گراد نیز برسد.

قاسمی بیشینه دمای روزی گذشته شهر کرمانشاه را 37 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی شده بیشینه دما امروز 38 درجه و فردا نیز 39 درجه سانتی‌گراد باشد.

وی در خصوص دمای گرمترین نقاط استان نیز خاطرنشان کرد: دمای هوای سومار به عنوان گرمترین نقطه استان احتمالا امروز تا 47 درجه سانتی‌گراد و تا پایان هفته به 49 درجه هم برسد.

به گفته این کارشناس، ممکن است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل تقویت میدان‌های باد غربی، شاهد نفوذ گرد و غبار در مناطق مرزی استان باشیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار