فرمانده انتظامی استان گفت: تردد زائران اربعین نیازمند ایمنی و امنیت است و تمامی پلیس های تخصصی از پلیس راه و راهور تا پلیس های عملیات، پیشگیری و اطلاعات از مدت ها قبل فعالیت های خود را برای پاسخگویی به این نیازها آغاز کرده اند.
کد خبر: ۴۶۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم صبحگاه عمومی اظهار کرد: ماموریت پذیرایی و میزبانی همه جانبه از زائران اربعین، ماموریتی سنگین ولی مقدس و افتخار آمیز است که امسال با بازگشایی مرز خسروی نصیب استان کرمانشاه می شود.

وی افزود: مجموعه انتظامی استان کرمانشاه در دور رفت و برگشت سفر زائران، با تمام توان آماده هرگونه همکاری و تبادل اطلاعات با انتظامی استان های همجوار برای برقراری نظم و امنیت است. 

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حجم ترددها بیشتر از سال های گذشته باشد،  تصریح کرد: ماموریت انتظامی استان کرمانشاه به دلیل حوزه جغرافیایی ویژه در اربعین امسال سنگین و قابل ملاحظه خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: تردد زائران نیازمند ایمنی و امنیت است و تمامی پلیس های تخصصی از پلیس راه و راهور تا پلیس های عملیات و پیشگیری و اطلاعات از مدت ها قبل فعالیت های خود را برای پاسخگویی به این نیازها آغاز کرده اند.

سردار امان اللهی ادامه داد: تجارب سال های گذشته نشان می دهد ارتباط و تعامل با استان های همجوار برای جلوگیری از تشتت در تصمیم گیری ها و افزایش کارایی نیروها و امکانات گریز ناپذیر بلکه لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: برپایی موکب های پلیس در شهرستان های استان و ارائه خدمات انتظامی، مشاوره ای و پذیرایی بخشی از اقدامات این نیرو در اربعین امسال خواهد بود و تا پایان مراسم نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: پلیس خادم مردم است و تمام تلاش خود را به کار می گیرد که خدمتگزار لایقی برای آنان باشد، لذا امیدواریم زائران قانونمدار نیز در دور رفت و بازگشت، نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار